پیشنهاد فروش خودرو مدل مرسدس بنز E-Class مدل 2014
نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو مدل مرسدس بنز E-Class مدل 2014

با این که مدت زیادی از به روز شدن کروک مرسدس بنز E-Class نمی گذرد ولی تغییرات مدل 2014 حیرت آور است. مدل 2014 این کروک در مقایسه با مدل سال قبل بسیار یک دست تر و امن تر است و هر دو مدل آن (مدل دیزل E250 Bluetec و مدل E63 AMG تغییرات فنی زیادی کرده اند.

 

E250 2016E250 2016

 

نسل فعلی مرسدس بنز E-Class از زمان عرضه اش در سال 2010 یکی از خودروهای محبوب و پر طرفدار بوده است. این خودرو با رفاه و راحتی، عملکرد بالا و آخرین فناوری هایش مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهد. مدل توربو دیزل E250 Blutec از یک موتور 4 سیلندر بهره می برد که جایگزین مدل 6 سیلندر قدیمی شده است. میزان مصرف سوخت این موتور جدید کمتر است و گشتاور 500 نیوتن متر آن عملکرد بالایش را تضمین می کند. نیروی مدل E63 AMG نیز به 550 اسب بخار (در تیپ پایه) افزایش پیدا کرده است و سیستم چهار چرخ محرک نیز جزو تجهیزات استاندارد آن است.

 

 

  • طراحی بدنه و امکانات رفاهی

مرسدس بنز E-Class در مدل های سدان، کوپه، کروک و استیشن واگن به بازار عرضه می شود و هر مدلی از تیپ هایی مختلف برخوردار است: تیپ توربو دیزل E250 (فقط سدان)، تیپ 6 سیلندر E350 (همه مدل ها)، تیپ هیبرید بنزینی-برقی E400 (فقط سدان)، تیپ 8 سیلندر E550 (همه مدل ها به جز مدل استیشن واگن)، و تیپ 8 سیلندر E63 AMG (فقط مدل سدان و مدل استیشن واگن).

 

مدل های چهار درب E250 و E350 دارای دو تیپ هستند: تیپ Luxury و تیپ Sport. تیپ Luxury از رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، جلو پنجره سنتی و تزیینات خاص روی کاپوت بهره می برد در حالی که تیپ Sport به رینگ های 18 اینچی، جلو پنجره دو میله ای به همراه یک ستاره سه پر و سیستم تعلیق اسپرت مجهز شده است. در داخل تیپ Sport از آمپرهای سفید رنگ و غربیلک فرمان سه پره نیز مشاهده می شوند.

 

E250 2016

 

هر دو تیپ Sport و Luxury به صورت استاندارد به چراغ های LED اتوماتیک، چراغ ترمز LED، سیستم تعلیق تطبیقی، سانروف، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای، ساعت آنالوگ در وسط داشبورد، سه نوع مختلف تزیینات چوبی، صندلی های برقی جلو با قابلیت تنظیم در 14 حالت، روکش MB-Tex، غربیلک فرمان تلسکوپی بشکن، آینه الکتروکرومیک، سیستم COMAND، بلوتوث، سیستم صوتی مجهز به هشت بلندگو به همراه سی دی چنجر شش تایی و درگاه iPod/USB مجهز هستند. استیشن واگن E350 از درب صندوق عقب برقی، دوربین دید عقب و صندلی ردیف سوم نیز بهره می برد.

مدل E400 هیبرید از همه تجهیزات مدل Sport بهره می برد و غربیلک فرمان سه پره ای پایین تخت و رینگ های 18 اینچی را هم به آن ها اضافه می کند. سدان E550 از روکش چرمی برخوردار است.

 

مدل های کوپه و کروک از خانواده مرسدس بنز E-Class به صورت استاندارد از همه تجهیزات تیپ Sport برخوردارند و صندلی های اسپرت دارای گرمکن را نیز به آن ها اضافه می کنند. مدل کروک به سقف نرم تاشوی برقی، شکاف دسترسی به صندوق عقب در میان صندلی عقب و بادشکن متحرک نیز مجهز است.

 

برای مدل های E250، E350، E550 و E400 چندین و چند پکیج به صورت سفارشی به فروش می رسند. تجهیزات پکیج Premium 1 عبارتند از: دوربین دید عقب، سیستم COMAND، مسیریاب ماهواره ای، ذخیره دیجیتال موسیقی، رادیو ماهواره ای، سیستم صوتی Harman Kardon به همراه صدای فراگیر، آفتابگیر برقی شیشه عقب و مجاری هوای صندلی های جلو.

پکیج Lighting  چراغ های LED تطبیقی و نور بالای اتوماتیک و پکیج Parking Assist دوربین دید گسترده، سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم پارک دوبل اتوماتیک را ارائه می کنند. تجهیزات پکیج keyless Go نیز عبارتند از: دسترسی و استارت بدون کلید، درب صندوق عقب برقی و باز کننده درب صندوق عقب بدون دخالت دست.

 

E250 2016

 

مدل پر سرعت E63 AMG که از موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، فرمان، ترمز، اگزوز و تزیینات داخلی و خارجی ارتقا یافته برخوردار است، از رینگ های 19 اینچی، صندلی های اسپرت به همراه بالشتک های قابل تنظیم و ماساژور صندلی راننده نیز بهره می برد. تمام تجهیزات پکیج های Premium 1، Lighting، keyless Go و Parking Assist (به جز دوربین دید عقب که به صورت سفارشی ارائه می شود) در این مدل مشاهده می شوند، گرمکن صندلی های عقب و روکش چرمی نیز به آن ها اضافه می شوند. چنانچه پکیج AMG S-Model را خریداری کنید دیفرانسیل ضد لغزش عقب، رینگ های 19 اینچی متفاوت و کالیپرهای قرمز رنگ در اختیارتان قرار می گیرند.

آپشن های دیگری که بسته به مدل و تیپ به صورت تکی و سفارشی به فروش می رسند عبارتند از: سیستم تعلیق بادی، لامپ های درون ستاره روی جلو پنجره، سقف پانوراما، سیستم صوتی قوی Bang & Olufsen، صندلی های تاشوی عقب، پریز برق 120 ولت و دو درگاه iPad در عقب پشت سری های جلو.

 

 

  • قدرت و عملکرد موتور

مرسدس بنز E-Class مدل 2014 از دیفرانسیل عقب بهره می برد ولی سیستم چهار چرخ محرک 4Matic نیز قابل خریداری است. E400 هیبریدی، کوپه E550 و کروک ها تنها مدل هایی از مرسدس بنز E-Class هستند که سیستم 4Matic را ارائه نمی کنند، در حالی که استیشن واگن های E350 و E63 AMG و سدان های E550 و E63 AMG به صورت استاندارد به آن مجهز هستند. توجه داشته باشید که مدل های مجهز به سیستم 4Matic بیشتر نیروی موتور را به چرخ های عقب می فرستند(67 درصد) تا عملکرد را بالا ببرند.

 

همه مدل های مرسدس بنز E-Class به جز مدل E63 از یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک بهره می برند. همه مدل ها نیز به پدل شیفترهایی روی پایه فرمان مجهز هستند. گیربکس مدل E63 نیز هفت سرعته اتوماتیک است ولی به جای مبدل گشتاور به کلاچ چندگانه مجهز است تا واکنش و کنترل پذیری را بالا ببرد. هر دو گیربکس در کنار سیستم stop-start اتوماتیک قرار می گیرند که وقتی خودرو متوقف می شود به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت، موتور را را خاموش می کند.

 

E250 2016

 

مدل E250 Bluetec از یک موتور دیزل 2.1 لیتری بهره می برد که به توربوشارژر مجهز است و می تواند 195 اسب بخار نیرو و حدود 500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. مدل E350 به یک موتور سنتی تر شش سیلندر و 3.5 لیتری مجهز است که 302 اسب بخار نیرو و حدود 370 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نیروی پیشران مدل E400 هیبریدی را نیز همین موتور تأمین می کند ولی یک باتری لیتیوم-یونی و موتور الکتریکی نیز در کنار آن قرار می گیرد که 27 اسب بخار نیرو و حدود 249 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

موتور مدل E550 یک موتور 8 سیلندر 4.7 لیتری است که 402 اسب بخار نیرو و حدود 601 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور  هشت سیلندر و 5.5 لیتری مدل E63 از این هم قوی تر است و می تواند 550 اسب بخار نیرو و حدود 720 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

 

در تست سرعت، شتاب صفر تا صد مدل های مختلف مرسدس بنز E-Class به این ترتیب اندازه گیری شده است: مدل E250 برابر با 7.6 ثانیه، سدان E63 برابر با 3.7 ثانیه، مدل استیشن واگن E63 برابر با 4.0 ثانیه، سدان E350 با سیستم چهار چرخ محرک برابر با 6.0 ثانیه و مدل E550 برابر با 5.0 ثانیه.

میزان مصرف سوخت مدل E250 Blutec در سیکل ترکیبی 8.29 لیتر (9.78 لیتر در شهر و 6.52 لیتر در بزرگراه)، مدل E350، 11.90 لیتر، مدل E400، 10.53 لیتر و مدل E550، 13.03 لیتر برآورد شده است.

 

 

  • ایمنی

همه مدل های مرسدس بنز E-Class به صورت استاندارد به ترمز ضد قفل، کنترل کشش، کیسه هوای جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای جانبی و کیسه هوای زانوی راننده مجهز هستند. کیسه هوای عقب به صورت تکی و سفارشی به فروش می رسد.

مرسدس بنز E-Class مدل 2014 نسل جدید فناوری های ایمنی کمپانی مرسدس بنز را معرفی می کند که شامل این موارد است: سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، سیستم تشخیص برخورد از جلو و عقب پکیج ارتقاء یافته Driver Assistance، کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار عبور از خط.

 

سیستم mbrace telematics نیز به صورت استاندارد عرضه می شود که با تلفن های هوشمند سازگار است از اپلیکیشن هایی مبتنی بر وب بهره می برد.

در تست ترمز، سدان E350  با تایرهای چهار فصل پس از پیمودن 36.88 متر متوقف شد که مسافتی معمولی محسوب می شود.

 

 

  • طراحی داخلی و امکانات خاص

در نگاه اول کابین مرسدس بنز E-Class مدل 2014 بسیار شبیه کابین داخلی اجدادش به نظر می رسد، ولی با نگاهی عمیق تر مشخص می شود که تغییرات فاحشی صورت گرفته است. آمپرهای سه تایی جذابیت بصری بیشتری دارند، دسته دنده در مدل های دو درب از وسط کنسول به روی پایه فرمان منتقل شده و مدل E63 AMG تنها مدلی است که در آن دسته دنده بین صندلی های جلو قرار دارد. یک ساعت آنالوگ با برند Mercedes نیز به داشبورد همه مدل ها زیبایی خاصی می بخشد. سه نوع تزیینات چوبی با رنگ های متنوع نیز عرضه می شوند که فرصت خوبی برای شخصی سازی مرسدس بنز در اختیار مالکانش قرار می دهد. همه مدل های مرسدس بنز E-Class به صورت استاندارد به سیستم COMAND مجهز هستند که شامل یک صفحه نمایشگر بزرگ، یک دسته کنترلی و دکمه هایی بر روی داشبورد می شود.

 

همه مدل ها با در نظر گرفتن استانداردهای این کلاس از خودروها، نسبتاً راحت و جادار هستند. صندلی ها قدری سفت هستند ولی راحتند و در سفرهای طولانی خوب از کمر سرنشینان حمایت می کنند. مدل های دو درب و مدل AMG از صندلی های اسپرت در جلو بهره می برند که هنگامی که تهاجمی رانندگی می کنید بسیار کاربرد دارند. صندلی های عقب مدل های چهار درب بسیار جادارند و با صندلی های بی ام و سری 5 برابری می کنند.

گنجایش فضای بار مدل سدان 0.45، مدل استیشن واگن 2.14، مدل کوپه 0.38 و مدل کروک 0.33 متر مکعب است.

 

 

  • تجربه رانندگی

مرسدس بنز E-Class مدل 2014 آمیزه ای است از یک خودرو اسپرت و راحت. در این کلاس از خودروها، رقبای لوکس و قوی زیادی وجود دارند ولی هیچ کدام به پای مرسدس بنز نمی رسند. صرفنظر از بدنه و موتور، E-Class حسی منحصر به فرد از دوام و استحکام القاء و مرسدس بنز را از رقبا مجزا می کند. کیفیت رانندگی نیز بسیار خاص است. شاید تنها نقطه ضعفی که مشاهده می شود، سر و صدای زیاد سیستم های الکترونیکی است که ممکن است لذت رانندگی را از شما بگیرند. خوشبختانه، بعضی از آن ها را در صورتی که بیش از حد آزار دهنده باشند می توان خاموش کرد.

به سختی می توان مرسدس بنز   E250 Bluetecرا از جد شش سیلندرش یعنی E350 bluetec تشخیص داد چون موتور دیزل و چهار سیلندر آن در دور موتور پایین نیز نیروی زیادی تولید می کند. صدای موتور آن روح را به خروش وا نمی دارد ولی به اندازه کافی غرش دارد که بتوان دیزل بودن آن را تشخیص داد. برای مشتریانی که سلامت محیط زیست را در نظر دارند، مدل E250 گزینه خوبی است.

سیستم چهار چرخ محرک مدل E63 AMG نیز مورد بسیار خوب دیگری است که امسال به فهرست تجهیزات استاندارد این خودرو اضافه شده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رحیم در تاریخ : 1395/8/25/2 - - گفته است :
مگه رو دست بنز هم ماشین هست ، هر کدومشون یه قشنگیه خاصی داره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: